اطلاعیه سنجش در خصوص زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش در خصوص زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اطلاعیه ای صادر کرد .

سازمان سنجش در خصوص زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اطلاعیه ای صادر کرد . متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

به اطلاع متقاضیان پذيرفته ‌شده در رشته‌های تحصيلی دوره‌هاي روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پيام‌نور، پرديس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غيرانتفاعی در مرحله پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلی سراسری سال 1399 مي‌رساند كه همه پذيرفته‌شدگان می‌بايست با در دست داشتن مدارك لازم مندرج در بند «ب» اين اطلاعيه و مطابق جدول برنامه زمانی ذيل به دانشگاه و يا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمايند.

پذيرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاريخ ثبت‌نام و مدارك لازم، علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ 99/07/27 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و يا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمايند. بديهی است در صورتی كه دانشگاه يا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصي را برای ثبت‌نام در سايت خود درج ننموده باشد، پذيرفته‌شدگان اين قبيل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعيين شده طبق جدول مندرج در فایل اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمايند. عدم مراجعه به موقع پذيرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصيل آنها تلقی خواهد شد.

برای دریافت فایل اطلاعيه سازمان سنجش درخصوص اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی بر اساس سوابق تحصيلی کلیک کنید .

منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: